petek, 18. oktober 2013

Sobne koprive -Coleus blumei

Neki dan sem se odločila, da bi pa jaz po dolgem času spet imela te čudovite rastlinice, ki jih največkrat poimenujemo pisanolistne koprive, po latinsko pa je to Coleus blumei. Pa je kar trajalo, da sem jih nekega dne "srečala" in so trije različni vršički odšli z menoj domov in v vodo. V vodi kaj hitro poženejo koreninice.
Ta rožica je pravzaprav trajnica, ki pa jo največkrat gojimo kot enoletno okrasno rastlino. Moje so sedaj tik pred mrazom romale v zemljo in upam, da jim bo rast naklonjena in bom lahko zgodaj spomladi naredila iz vršičkov še več novih potaknjencev. Sicer se lahko razmnožuje tudi s semeni, vendar pa sem nad tem že pošteno povedano - obupala. Dve setvi v teh letih mi nista obrodili popolnoma nič. Poleti zacvetijo in klasasta socvetja je treba takoj po cvetenju odstraniti.
Če mi projekt razmnoževanja uspe, bodo drugo leto našle svoj prostor tudi na zunanjih gredicah.

Ni komentarjev: