četrtek, 4. julij 2013

Vrtna neznanka ....

Tudi to se naredi. Sploh tako tako neukemu vrtičkarju kot sem jaz. Med tem ko nekateri ugotavljajo katera sorta jim raste ali zori, je vsaj vzklila ....kakorkoli pač že. Pa jaz sploh ne vem, kaj je tisto kar raste.


Takole so vzklile, povsem same iz nanešenega kompostnega kupa. Skorajda preko celotne dolžine vrta. Ozek pas po meji s sosedom. Bila sem prepričana, da so kumarice.Pravzaprav -100%.In tako na mojem vrtu ni prav nobene sejane kumarične sadike, saj sem si mislila, da je že teh samoniklih mnogo preveč.
Cvetele in začele oblikovati plodove. Tu sem že sumila, da so to buče. Ampak kakšne? So jedilne ali okrasne?
Ljudje pravijo, da jih ta plod spominja na lubenico. Ja, tako nahitro. Ma kaj vem, kaj bo tole.
Veselo lazijo po celem vrtu  in ko sem ugotovila, da to niso kumarice, sem jih kar nekaj populila ven. Vrt je namreč čisto premajhen za takšno eksperimentiranje.

Ni komentarjev: