sobota, 26. november 2016

Večna eleganca: Črno bela kombinacija 6

Zakaj bi moral imeti snežak glavo in trup? Moji tokratni (kot dopolnilo črno beli liniji) imajo samo glavo. In namesto čepice sem jim nadela nekakšno rutico, ki jo krasi kovinska snežinka.



Prikupne male kepice. Tokrat so za oči gumbki. Nekako se mi je zdelo, da jih lahko uporabim, ko že nimam trupa kjer jih običajno dodajamo. Sem že omenila, da so ti in drugi že videni snežaki, ki nastajajo v moji delavnici tudi primerni za obdarovanje?

Drugi del današnje objave pa sestavljajo smrečice. Male in večje.



Pravzaprav se je s temi smrečicami začela črno bela linija.

Vse ostalo je bilo delo z ostanki , ki so se nakopičili pri izrezovanju le teh.

Večje so namenoma štiri, saj lahko pri kombinaciji v prostoru služijo tudi kot povezava za štiri adventne sveče.

Čeprav so nastajale prva, so bile dokončane zadnje. Tako sem npr. uporabila za vrhove še zadnje ostanke srebrnega zvezdnega traku, manjšim pa sem naredila okrogle podstavke. Na črni krog sem lepila svetlečo razrezano plastiko za nekakšno imitacijo snežne podlage. Večje so v celoti iz potiskanega kartona, manjše pa sestavljene (lepljene) iz valovite lepenke, ki sem jo dodatno okrasila s črnimi in belimi pikami.



Ni komentarjev: