petek, 25. november 2016

Večna eleganca: Črno bela kombinacija 5

Ko te zagrabi ter ne  spusti in ne spusti ....
Kaj narediti? Običajno je najbolje prepustiti se toku. Vsaj pri meni.


Tokratne voščilnice so preklopne. Za enotnim sprednjim delom, se odpre polovično deljena notranjost, ki je prav tako izdelana,  v sredinskem delu pa je dodan tekst. 


Drugi del pa je povsem klasična voščilnica. Prav tako kvadratna oblika.


Porabila sem še zadnje ostanke zrcalnega srebrnega papirja in izrezala snežinke. Za malo drugačnosti sem za ozadje uporabila valovito lepenko. Da nekakšen poseben čar. Pet voščilnic je nastalo in na vsaki sem bel rob obrisala s črnim pisalom. Povsod malo drugače.

Za povezavo in malo večjega pridiha  pa sem dodala med motiv odtisnjen napis še črno mrežo s srebrnimi zvezdicami povezano v pentljo.

Ni komentarjev: