ponedeljek, 21. november 2016

Kvadratni stenski venček

Zakaj bi pa moral biti vedno okrogel? Kolebala sem edino, kako naj ga obrnem: kvadrat kot kvadrat, ali naj ga zasučem v nekakšno karo. Na koncu je obveljala klasična oblika.


Lahko bi tudi rekli, da gre za nekakšno reciklažo. Razen nekje kupljenega pompona v pentlji na vrhu, sem vse pobrala nekje po hiši in v bližnjem gozdu.

Osnova je izrezana iz kartonske škatle in preoblečena v prastaro volno, ki je služila izdelavi tapiserij še iz časa mojega ranega otroštva. Ostalo pa ......

Cvetove božičnih zvezd sem zložila in zlepila sama, "piškotki" so izrezani iz papirja in lepljeni na trši karton, božične kapice sem ulila iz gipsa in jih prebarvala, za mašnjo pa sem razrezala staro in premajhno srajco, ki ni bila več v uporabi. Vse skupaj sestavljeno s pištolo za vroče lepljenje. Še običajna vrvica za držalo, malo zlatega lepila v sredini cvetov in ... Tukaj Je.


Ni komentarjev: