sreda, 2. november 2016

Reciklaža 2: Snežaki iz ovojnega povoja

Ja, danes se spet spogledujeta medicina in ustvarjanje, reciklaža. Ta povoj sem nekoč morala kupiti za sina. In je obležal v omari, ko ga nismo več potrebovali. Bog si ga vedi koliko let se je že na njem nabiral prah. Pa sem se odločila, da ga predelam v kakšno praznično dekoracijo.  Ko sem se spomnila, kako nekateri iz nogavic ustvarjajo snežake, je padla odločitev: Moji bodo pa iz te mrežice!


Preden bi se premislila, sem hitro preverila še zalogo odsluženih vzglavnikov, ki sem jih tudi nekam shranila zaradi polnila, ki sem ga spomladi dodajala na dno loncev rožam, začimbam in čilijem. Zaloga je. Le še šivanko, nekaj tkanine, gumbov, vrvice .... je bilo potrebno poiskati. Za piko na "I" pa še srčke, ki sem jih prilepila na kapice.



Polnilo sicer ni bilo ravno najboljše, a na koncu je služilo svojemu namenu. Iz tkanine narežemo trakove za šal, večjo krpico za kapo, ki jo zavežemo z vrvico, vse skupaj zlepimo s pištolo za vroče lepljenje in  .... že je tu osnova. Potrebujemo samo še drobne detajle kot so oči, nos, morebitna lička in gumbe. Izbira dodatkov je pač odvisna od najrazličnejših domačih zalog in pa domišljije.


Ni komentarjev: